torsdag den 14. februar 2013

BACK TO BASICS - en hyldest til 1920 ernes håndværks æra

OLE LYNGGAARD COPENHAGEN s campagne for efteråret 2012,er Back to Basics og dermed optakt til virksomhedens 50 års jubilæum i 2013.

Charlotte og Ole Lynggaards smykker er en hyldest til det klassiske juveler håndværk, med respekt for detaljen, materialevalg og originalt design. Inspirationen hentes blandt andet i 1920 ernes håndværkstraditioner, hvor man designede og udviklede et tidssvarende design for livet. Designs og kvaliteter man genfinder i arvestykker fra vores bedstemødre og oldemødre, fra en tid,
hvor man ikke kendte til køb smid væk kulturen. Godt designhåndværk rækker langt udover mode, sæsoner, kulturer og trends. Min passion ligger i designet og håndværket og jeg fascineres af menneskene bag et produkt, af deres tanker,
af historien. siger Charlotte Lynggaard.

Kampagnen er en kombination af image billeder med Helena Christensen i vintage kjoler og uniformer fra 1. verdenskrig. I udviklingen af 2013 kampagnen har jeg ladet mig inspirere af den svenske tegner John Bauers univers. Han fører os dybt ind i den tætte nåleskov, hvor lyset svagt titter igennem og oplyser puder af mos og magien opstår, siger Charlotte Lynggaard, som dagligt inspireres af naturens undere.

BACK TO BASICS er en oplevelse af unikke kombinationer og sammenhænge og et mix imellem det romantiske og det
mere Rock n roll. Kampagnen BACK TO BASICS udtrykker et ønske om at få den kvalitetsbevidste kvinde til at føle sig
smuk og unik.

Læs mere her

tags: 2013, OL, smykker, roman, 2012, virksomhed, Design,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar