SportLifestyle-virksomheden skaber mobile spillekort, der udpeger After-Hours-Athletes unikke roller og danner et globalt team af Social PUMA-spillere.
BOSTON, MA, (April 2012) PUMA har annonceret en mobil udvidelse af mærkets populære globale in-market-program og kortfilm i anledning af udsendelsen af app'en PUMA Social Cards til iOS-enheder. App'en PUMA Social Cards, der indeholder de typiske træk, man genkender blandt dem, der lever livet i de sene nattetimer, leveres med færdige og brugertilpassede skabeloner, der opfordrer After-Hours-Athletes til at mødes og have det sjovt sent på aftenen. På bagsiden af de digitale kort ses symboler på sociale stereotyper, spilleglade feststjerner og bar-sport-krigere, så brugerne kan beskrive deres venner så rammende som muligt. Hovedidéen bag app'en er at formidle PUMA-brandets filosofi om, at livet skal være fuld af leg og blive nydt sammen med holdkammerater fra nær og fjern.
Alle har en rolle at spille, enten på marken eller i baren. Startopsætningen omfatter spillerne Comic Relief, Early Exiter, Bad Dancer og Up for Anything. Holdet består af de typer, der ses på de globale spillebaner, uanset hvilken by eller hvilket land de befinder sig i. I spidsen for det hele står Team Captain, der er den ultimative atlet, der bringer alle sammen og bliver til den bitre ende for at sikre sig, at holdkammeraterne kommer ind i spillet og samtidig har det sjovt.
"PUMA-brandets originalitet som SportLifestyle-virksomhed bliver nu for alvor ført ud i livet med PUMA Social Club. Helt i After Hours-fællesskabets ånd er PUMA Social Cards-app'en blevet digital, så du kan dele din gruppes arketyper med hele verden," fortæller Antonio Bertone, Chief Marketing Officer i PUMA SE. "I alle grupper er der ham, der altid er på udkig efter den næste fede fest, og hende, der tror, at hun er professionel karaokesanger. Foruden at være stereotyper lærer de os at grine ad os selv, deltage i After Hours-fællesskabet og knytte hold af venner, der kan forholde sig til hinanden på globalt plan."
Brugerne kan tage et digitalt billede af deres venner og tildele dem den rolle, de spiller den aften. Derefter kan de dele deres fotos både på PUMA.com/Social og deres egne sociale platforme, f.eks. Facebook. Billederne vises på hjemmesiden for PUMA Social, så "After-Hours-Atheletes" over hele verden kan se og bladre gennem fotos valgt ud fra placering, område eller tidspunkt et ægte globalt team af PUMA Social-festdeltagere.
Når solen er gået ned, er det holdkammeraterne, der træder i karakter. Med PUMA kan atleterne nu indfange de nære, sande og autentiske øjeblikke, hvor venner virkelig knytter bånd, når natten har indfundet sig.
PUMA Social-oplevelserne vækkes til live i forskellige lande over hele verden i starten af 2012, herunder Brasilien, Frankrig og USA, og kulminerer ved det ultimative mødested for atleter de olympiske lege.
Vær blandt de første til at deltage: go.puma.com/Socialcardspr
###
PUMA
PUMA er en af verdens førende SportLifestyle-virksomheder, som designer og udvikler fodtøj, tøj og tilbehør. Den har forpligtet sig til at arbejde på måder, der gavner verden i form af støtte til kreativitet, bæredygtighedskonceptet SAFE og derigennem bidrage til en fredelig verden. Vi ønsker at gøre dette på en fair, ærlig, positiv og kreativ måde i overensstemmelse med vores virksomhedsprincipper. PUMA er startet i sportens verden og ender i modeverdenen. Mærkets sport-performance- og lifestyle-kategorier er bl.a. fodbold, løb, motorsport, golf og sejlads. Inden for sportsfashion samarbejder PUMA med kendte designer-labels såsom Alexander McQueen og Mihara Yasuhiro. Med til PUMA-gruppen hører mærkerne PUMA, Cobra Golf og Tretorn. Virksomheden, som blev grundlagt i 1948, sælger sine produkter i mere end 120 lande, beskæftiger ca. 11.000 mennesker på verdensplan, og har hovedafdelinger i Herzogenaurach i Tyskland, Boston, London og Hong Kong. Yderligere oplysninger fås på http://www.puma.com
Læs mere her
tags: USA, Tyskland, Frankrig, Facebook, Boston, London, fodbold, Brasilien, 2012, virksomhed, kortfilm, Queen, kreativ, motorsport,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar