Guldmærker forplumrer konkurrencen i supermarkedet
Rabatkuponen vandt aldrig indpas i dansk detailhandel. Klistermærker derimod hitter hos forbrugerne - men priserne bliver uigennemsigtige af de smarte tilbudsfiduser.Foto: Kim Haugaard
Læs mere her
Boghandlere går sammen med legetøjskæde
Selskabet bag blandet andet Bog & Ide er gået i gang med at forhandle om en overtagelse af Legekæden amba, der består af 53 selvstændige legetøjsforhandlere.Foto: Torkil Adsersen
Læs mere her
Brøndby-aktien piler til vejrs efter tiltrængt sejr
Brøndby IF tog søndag et stort sportslig skridt tilbage fra afgrunden, da man sikrede en sejr over AGF i Superligaen.
Læs mere her
Føtex har klistrende succes med potter og pander
Kunderne i Bilka og Føtex har byttet små, gyldne klistermærker til 1,5 millioner potter og pander.Foto: Teitur Jonasson
Læs mere her
»Forretning handler om at tage chancer«
Danske virksomheder har tidligere valgt forkerte franchisepartnere i Asien. Det skræmmer dog ikke Carl Hansen & Søn, som netop satser på franchising.
Læs mere her
Danske designikoner gør fælles front
B&O, Georg Jensen, Le Klint og andre danske brands går sammen i en ny, fælles eksportindsats. Bag initiativet står producenten af Wegner-stole, Carl Hansen & Søn.
Læs mere her
Ingen kommentarer:
Send en kommentar