Har du altid drømt om at arbejde med, farver stil makeup og hudpleje Eller drømmer du om at starte en virksomhed
Har du lyst til at tjene ekstra penge, arbejde med farver, stil, makeup, hudpleje og modetøj, være din egen chef, arbejde fritid/fuldtid og spare penge på eget forbrug
Du har mulighed for alle dele når du vælger en uddannelse som Stylemaker. Vore uddannelser er tilrettelagt, når det passer dig bedst og foregår i mindre hold eller som enkel undervisning, kan kombineres med salg af dansk designet modetøj og tilbehør.
Selve uddannelsen foregår når det passer bedst for dig. Der er desuden opfølgningskurser, hvor du møder andre konsulenter og for mulighed for at lære nyt indenfor Image. Du afslutter din uddannelse med en certivisering, hvor du for det sidste Diplom.
Stylemaker er et resultat af 14 års arbejde som Konsulent for Beauty For All Seasons Kurser Foredrag Instruktør indenfor for Image Farver Stil – Garderobeopbygning Makeup/hudpleje
Beauty For All Seasons er et resultat af 29 års erfaring, er et af verdens største og ledende firma indenfor farve og stilanalyse og har den mest udviklede teknologi til rådighed.
Beauty For All Seasons har brugt samme principper som store kunstnere. Kombineret farveelementerne, farve, lys/mørke og styrke, for at skabe disse harmonier. Ved at bruge disse elementer i analyserne, fremstilles en unik, skræddersyet og helt personlig farvepalet med basis i egen hud–, hår og øjenfarve.
Det tavse sprog!
Klæde skaber folk. Det fortæller andre mennesker om vi er kompetente, om vi indgyder tillid, har vi styr på det, vi beskæftiger os med. Og hvis det er tilfældet, vil disse mennesker også behandle os derefter.
Både beklædning og velplejet ydre afføder en reaktion hos andre mennesker. Opfattelse af os støtter sig med 55 % på vores fremtoning, 38 % på hvordan vi lyder, og kun 7 % på hvad vi siger.
Hvad gør farver, stil og makeup for dig/jer
En stiltest er med til at planlægge både mænds og kvinders påklædning på alle måder.
Farvetest er med til at planlægge, hvilke farvesignaler man vil udsende, og den resulterer i, at man ikke bliver en kopi af andre. Målet er at forstå den personlige farveidentitet, så man kan bruge farver, der signaler sundhed, sikkerhed og troværdighed. Farverne er håndplukket via en præcis computerassisteret analyse af hud–, hår og øjenfarve. Makeuppen skal også være afstemt i de rigtige farver og skal lægges på den rigtige måde ud fra personens hovedfacon.
Forkerte signaler
– Påklædningen til f.eks. VVS standen på boligmessen VVS, der henvender sig til forbrugerens private hjem, er det ikke en god ide´ at lade medarbejderne stå i et stilfuldt jakkesæt.
Denne påklædning udsender nogle forkerte signaler om branchen og vil blive opfattet forkert af forbrugeren. Jeg mener et mere sporty look svarer til VVS–branchen image.
– Påklædningen til f.eks. en lukket fagmesse for computer/software–branchen, hvor kontakten skal skabes til f.eks. store firmaer og deres chefer, skal der udstråles troværdighed og respekt. –Det gør man ikke i en blomstret skjorte, eller uden slips. Der er brancher, hvor man klæder sig enkelt og klassisk for at blive opfattet som seriøs.
Det gælder også når man skal u d at søge nyt job at man har sat sig godt ind i hvad det er for et firma man skal besøge, da de første 5 sekunder skal sende de rigtige signaler.
Læs mere her
tags: uddannelse, kunst, computer, virksomhed, penge, teknologi, undervisning, sprog,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar