søndag den 23. juni 2013

Stilen er lagt Kedeligt ventetøj er YT

Mama Me sælger ventetøj til kvinder med pulsen på moden. Her finder du ikke kedeligt og konet ventetøj, men en funky og trendy stil. Fra brudekjoler til trusser, og fra ammetøj til økologisk hudpleje. Du kan finde alt hos Mama Me til under og efter graviditeten. Mama Me ligger i dag i yderbanen af ventetøj, og stræber på at være først med det nyeste nye. Der er ikke længere nogen grund til at være kedelig, bare fordi man er gravid.

Hos Mama Me finder du ikke en hvid T–shirt, men kan du bruge en pink med de frække ord "Knocked Up", ja så er det hos Mama Me, du skal kigge.

2Chix., som er skabt af to kvinder i USA, er gået rent ind hos de danske gravide. Deres T–shirts er frække, lige på kanten og med deres stormfærd blandt de kendte i USA, er de endelig landet i Danmark. – Mama Me sælger eksklusive 2Chix. i Danmark.

Udover 2Chix. forhandler Mama Me også det mindre kendte mærke Happy Mum, der laver en lækker kollektion til pregnant mamas. Deres camouflage bukser og deres fede jeans er gået rent ind hos de danske gravide, og her finder du heller intet kedeligt. Der er kælet for detaljerne, og stilen er lagt for en hot mama.
Happy Mum sælges også eksklusive igennem Mama Me.

Ejer, Julie Lindahl siger:
"Mama Me startede med en tanke, der voksede til en ide, og til sidst endte som en realitet. Mama Me startede oppe i mit hoved, da jeg selv var gravid. At se lækker ud og være med på moden, når man var gravid, var desværre ikke noget, der gik hånd i hånd dengang.

– Det gør det nu.

Mama Me lægger stilen i dag indenfor ventetøj, og altid i yderbanen.
Jeg bruger timer på at finde de rigtige mærker, og rejser ud og kigger på kollektionerne. Intet kommer på hylderne hos Mama Me, uden lang overvejelse om det passer til stilen i butikken.
Jeg startede Mama Me, fordi jeg var træt af at se på kedeligt og konet ventetøj. Klassik er ikke lige mig, og bliver det aldrig. Spørg du efter en basis T–shirt i butikken – Ja, så kan jeg faktisk ikke finde en til dig. Jeg har en hang til fede jeans, og seje T–shirts – og jeg kommer aldrig over det.

"I Love fashion", og har fundet mit hjerte i Mama Me.

Mama Me er på ganske kort tid vokset. Og I dag er det en, af de største ventetøjs–forretninger på Internettet.
I slutningen af år 2004 åbnede jeg butikken, for at give kunderne mulighed for at komme og prøve tøjet.
– Det var en succes.

I dag arbejder jeg med stadigvæk ved siden af. Og driver Mama Me i min fritid. Men det er ikke længere en hobby forretning, men et pulsende hjerte lige ved siden af mit eget" siger Julie Lindahl.
 

Læs mere her

tags: USA, Danmark, storm, økologi,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar